Translate

fredag 21 september 2012

Samhällskunskap!!

Hej mina vänner!!

Hur är mår ni? jag mår bra!!

Just nu sitter jag här på samhällskunskapen och arbetar med en uppgift!! vi har ingen lärare men jag bloggar och arbetar!! NO PROBLEM AT ALL!!

Ja, så under helgen så kommer jag att vara hemma hos pappa! vi ska städa!! JIPPI!! -.-

Jag vet jag har inte bloggat ett tag men nu ska ni veta varför!! det gamla vanilga... SKOLAN!!! asså skolan är ett fängelse! det är som att skolan är sitt hem!!
Jag har haft en massa läxor och nu så kommer jag att ha en massa prov!!

Men aja sånt är livet... om man vill ha en framtid -.-

Jag ska lägga upp några låtar! :D

GAAAAAH!! JAG DÖR!
I GOT THE BIEBER FEVER!!
JUSTIN BIEBER!!
hehhehehehhehehehhehe bombar med justin bieber!! för att jag älskar honom!!

FRÅGOR!!:

Vad är det bästa ni gjorde under sommarlovet?

Vad händer under helgen?

Har ni planerat någon resa till det kommande året?

Vem är din favorit artist?

Nu ska jag gå!! Hej då <3

//Sofia <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar