Translate

tisdag 11 december 2012

CHILE NÄSTA BROOOOOR

Hellu!

KILL ME IF YOU WANT BECAUSE I HAVE NOT BEEN ACTIVE I KNOOOOOOW I'M SORRY PEOPLE!!!!!!

Förlåt seriöst jag vet inte vad det är med mig, men nu är jag här och väntar på pappa, japp i skolan SJUKT KUL!!..... not

Detta har man på sig idag
College tröja från en marknad 200 kr
Tröja från Gina Tricot (Stavning)
Byxor från H&M 100 kr
Nagellack vit Depend

Så läget då? Själv mår jag super bra, har varit lite sjuk den senaste tiden, jag har varit magsjuk och förkyld JÄTTE KUL!!
På torsdag åker jag till Chile, Wihi! Jag åker på torsdag och är framme på fredag så jag åker så lång tid. Jag åker tillbaka den 18 januari och är i Sverige den 19 januari

MUSIC TIME! <3



Wihi jag gillar den låten



SÅ SEXIG



Please don't tell me you're just like them

Japp, I LOVE JUSTIN DREW BIEBER MALLETTE <3

Men ni får ha en fortsatt bra dag och vi ses

Aight peace <3

//Sofia <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar