Translate

söndag 17 juni 2012

Chilldag

Idag är det väl en sån där typisk söndag! För mig i alla fall. När man verkligen inte har några planer inför dagen. Just nu sitter jag i alla fall och äter upp godiset som blev kvar från igår.

På torsdag så ska jag och Sofia till Gröna Lund! WIIIIEE! Jag längtar som bara den! Vi ska åka dit så att vi kommer fram vi 12 när dem öppnar och vi ska stanna till 8 när dem stänger. Det är ju dagen före midsommar så dem stänger lite tidigare. Men det är typ inte en enda person där den dagen för att alla åker till sina landställen. Men vi kommer ändå få åka lika mycket som när dem stänger vi typ 11. Jag menar att när det är så mycket folk där så står man ju i kö mer än vad man åker attraktioner så nu när det inte är mycket folk så åker man ju mycket! :D

Måste gå och fixa lite saker nu! :)

//Lovisa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar