Translate

söndag 3 juni 2012

Hej alla!

Hur mår ni? Jag mår super!!

Idag har jag varit hos min kusin för att jag sov över hos henne från igår till idag!!

Igår så åkte jag tidigt till min kusin och åt frukost där, sen så åkte vi till en galleria och shoppade, jag köpte några snygga godingar! haha

Em, senare så gick vi och möte hennes pojkvän och så gick vi till pizzerian och beställde pizza medans han gick och beställde sushi, sen gick vi hem och åt sen fick vi RUSA till tunnelbanan för att åka till biografen!! Vi såg filmen Prometheus, en film från 15 år, JAG VET, jag är 14 men jag kom in!! WOP WOP. Haha <3

Sen gick vi hem och åt tacos senare åkte vi hem till hennes pojkvän och vi sov där, och när vi var där så kollade vi på 21 jump street, jag har redan set den en gång men den va så bra att jag kunde se den igen!!
sen blev vi så trötta att vi gick och la oss!

Idag så kom jag hem och va med pappa en stund, sen så åkte vi till arninge med min kompis och hennes pappa, innan det fick jag se min cykel som min pappa lagade åt mig!! wii tack pappa <3 och senare kom vi hem och så ja typ jag har suttit och pluggat till en massa prov och lite till en SO grej och så har jag gjort klart några saker till skolan som jag vill ska vara klart innan skolavslutningen som är snart!!

Imorgon blir det matte - prov ''/! JAG VILL INTE, men det är endå lätt så aa...

sen på tisdag, ett till matte - prov och NO - prov, och sen på kvällen åker jag till Uddevalla!!

Jag ville cykla idag, ni vet SÅ HIMLA FINT VÄDER!!, not! det har regnat hela veckan!!

Nu blir det lite musik! P.s lägger upp bilder! LOVAR!

Jag ville visa henne, hehe asså hon är bra på den där snabba delen, just därför!
Här är den riktiga!


WII, nu drar jag!

Ses

//Sofia <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar