Translate

onsdag 30 maj 2012

Uddevalla nästa!

Hej Allihopa!!

Hur mår ni? Jag mår super!!

Idag är det onsdag, hmmm vad tycker jag om onsdag? sådär... Det är kul med Bild och Spanska, men resten sådär, det beror på vad man gör...

Imorgon är det torsdag och då är det min sista dag på spanskan som är efter skolan! För att nästa vecka är det spanska efter skolan men då är jag bort rest, jag åker till Uddevalla på Tisdag kväll nästa vecka! På onsdag är alla lediga och sen så är det torsdag och fredag då är jag ledig, jag kommer tillbaka på söndag nästa vecka.

Och nu fick jag reda på att min IPad gick sönder, på glaset, för att min DUMMA IDIOTISKA VÄSKA, gick sönder i morse och då ramla den på marken så nu kollade jag min IPad och glaset är sönder! Jag har ringt pappa om det och han lät inte så glad, Jag tänker slå sönder min väska för att den förstörde min IPad!!

''Dagens Låt'':

Fastnat!!

Jag ville lägga till en annan låt som jag vill ge till min väska!!

FUCK YOU DUMMA VÄSKA!!

Men vi får höras imorgon eller nonting!

//Sofia <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar