Translate

onsdag 2 maj 2012

Onsdag :)

Hello!

Jag har inte bloggat så mycket idag för att för det första så har jag varit i  skolan och för det andra så har jag gjort lite saker när jag kom hem. Just nu så sitter jag och pluggar till biologiprovet som är imorgon. Det kommer att gå jättedåligt för mig för att jag har typ bara en sida och plugga på. Typ det ända studiematerial som våran lärare har gett oss. -.- NO måste nog vara det tråkigaste ämnet som man har i skolan. Det är så tråååååkigt. Jag dör omg.
Det är ju ärligt talat pinsamt att lämna in ett prov som är så kasst. Det är ju knappt så att jag vet vad vi håller på att jobba med. Eller nej nu överdriver jag men i alla fall..

Jag hade tänkt att städa idag så att jag får lite pengar. Jag ska köpa en bikiniunderdel från Hollister. Jag köpte ju överdelen men inte underdelen förut.
Nu måste jag återgå till mitt arbete!


//Lovisa <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar