Translate

måndag 7 maj 2012

Äntligen över..!

Nu har jag äntligen varit hos tandläkaren! Förra gången så blev det ju inställt och det var då som jag typ flippade ur. Men det gick i alla fall jättebra när vi var där! Jag fick lugnande medel som smakade jätteäckligt, twwiiiii!!! Jag blev på jättebra humör efter att jag hade tagit den. Jag fnittrade typ hela tiden, hehe. Dem la en filt för mina ögon så att jag inte skulle se vad de gjorde och jag somnade till lite då och då där under.
Just nu så ska jag typ ta det jättelugnt men jag är pigg nu så...


Jag har suttit och kollat lite på The Pauly D Project sen jag kom hem. Jag åt pannkakor nyss också. Ni förstår inte hur hungrig jag var, jag hade ju liksom inte ätit på hela dagen! :O


Jag lägger upp dagens shopping lite senare!! XD


//Lovisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar