Translate

måndag 21 maj 2012

Länge!!!

Hej allihopa! Det var länge sen! Jag har tyvärr inte kunnat blogga på hundra år!! pga att det är mycket skoljobb och det är lite problem hemma!! men det kommer att lösa sig snart så att jag kan börja blogga igen :D

I torsdags var jag på Gröna Lund med min kompis Paulina, vi var där från kl 12:00(när de öppnade) tills kl 23:00 när det stängde! det var jätte kul att åka dit med min kompis! Vi åkte allt möjligt, förutom extrem, inzane, tilt, frit fall osv, så vi åkte alltså: Vilda Musen, Jetline, Kvasten, Lyktan (hehe), Te Kopparna och såklart POP EXPRESSEN!! wiii...

Ja, em i måndags förra veckan fyllde jag år, 14 år, wihiii '') så det blev bowling med Lovisa, Paulina, Camila, Joanna, Pappa och Camilas Pappa, och sen i lördags firade jag min födelsedag med mamma, min syster, min kusin och hennes pojkvän, min gudmor och gudfar, min andra gudmor och Camila och hennes pappa, och sen en kompis till mamma somn också när min kompis med hennes dotter! det var kul!! Ja fick pengar, ett armband och två par jeans, ett par rödrosa och ett par blåa jeans! Jag fick ett peace halsband och ett ljusblå linne, TAACK BOOBOO!!

Igår så åkte jag och fiskade med BooBoo och Jesper Holm! Det var jätte kul, vi fick väldigt många abborar, det kommer bilder på de också, det var väldigt äckligt när Jesper fick fisk spermier och fisk ägg på sig själv! blää som sjutton! XD

Idag har det varit en lång dag, först så åkte jag till vårdcentralen på morgonen sen så fick jag mina nycklar av BooBoo och gick hem med henne och låste, sen hade jag Hem Kunskap och vi gjorde spagetti med köttfärsksås! jag gillar inte det, sen mentorstid, lunch, matte och nu SO, nu ska vi hem!!

Imorgon har vi sovmorgon till kl 09:15 och då har vi matte, Idrotten är inställd! JIPPI!!

Nu kommer dagens fråga: Vad är den roligaste attraktionen på Gröna Lund?

Och Dagens låt:

Hehe jag har fått den på huvudet, bara för att vi såg hajar som hajar! XD

Men nu får ni ha det super! Vi ses

Hej då!

//Sofia <3

P.s jag kanske inte skriver så mycket men jag försöker, tro mig jag försöker väldigt mycket!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar