Translate

söndag 29 juli 2012

Hemma i Sverige nu!

Hej på er alla! Jag har inte bloggat på länge för att jag har varit med om en väldigt stor upplevelse! Jag har ju varit i Frankrike, Nice som några av er säkert vet. Där har jag inte haft tillgång till något internet. I Frankrike så har vi haft det jättebra! Skönt att få sol för sommaren här i Sverige just nu är ju ett stort skämt. Jag ska lägga upp bilder från Frankrike lite senare.


Några dagar innan jag åkte så var jag. mamma, min moster och min kusin på kolmården!




Deras öron är så söta <33





Jag hade lust att lägga den här i min väska och ta med mig den hem!!

Är det bara jag som är rädd för såna här?! :O

En afrikansk savann mitt i Sverige! Ignorera granarna




Den afrikanska hästen!

Mamma. pappa, barn







Jag fick lust att bara hoppa in i plurret och simma med delfinerna!


Den ända bilden som jag fick när delfinerna var över vattenytan och den blev suddig så klart

//Lovisa!!!!!! :D

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar