Translate

måndag 9 juli 2012

UDDEVALLA!!!.....igen :D

Hej allihopa! ett tag sen!

Ja, hur har ni haft det! själv har jag haft det sådär! vädret suger! seriöst vad är det här för sommar! snarast höst!

Men nu håller det på att bli lite varmare och finare väder :D HALLELUJA!haha

Idag har jag packat, för att imorgon åker man till Uddevalla! wii, träffa kussen och så åker man till liseberg nästa vecka :D LÄNGTAR!!

Ja, som nästan alla vet så kommer Justin Bieber till Sverige nästa år... jag fick tyvärr inga billjeter fast jag satt i kö på jävla ticnet.se i fyra timmar när två konserter såldes på 41 min!! slösade fyra timmar av mitt liv den dagen GAAAAH! jag började att gråta så fort jag såg att det va utsålt! nu letar jag efter folk som säljer golden circle biljetter! så finns det någon där som säljer två stycken sådana biljetter så skriv är du snäll!! desperat tjej här borta efter två biljetter!

Men nu snackar vi om sommaren :D

Under sommarlovet så har jag varit hemma för det mesta! jag har varit med kompisar, varit på Gröna Lund med BooBoo, vilat och njutit :D Men jag måste erkänna, Jag saknar skolan! alltså jag saknar att få vara med klassen inte att studera... haha jag vill inte börja åttan nuuuuuu, möööööhööööö xD

Aja vad sa man göra så är livet -.-

men nu blir det en liten frågestund!

P.s jag har tänkt att frågestund ska vara en separat inlägg från och med imorgon :D

Men jag kör den i det här inlägget idag :D

Vad har du gjort under sommarlovet?
Vad har du för planer för resten av sommaren?
och vad har varit det roligaste tills nu?

Musik!!

Jag bara älskar den här låten!! <3

men vi hörs imorgon

ha det bra!!

//Sofia <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar