Translate

måndag 16 juli 2012

Nervös som sjutton!!

Hej allihopa!

Just nu sitter jag och gör ett konto till mamma på skype! hehhe....
Vad som har hänt idag är att ja följde med min kusin till frisören, han blev fett bra klippt! Snyggt ;)
Em efter det gick vi runt på stan i typ 20 min max! och sen gick vi hem och sen dess va vi bara hemma!

Vi har kollat på film, spelat (eller han spela, jag kollade), kollat på saker som vad vi ska åka i morgon osv....

Om jag åker Atmosfear, så kommer det vara 110 sekunder av panik och 3 sekunder av hjärtattack! jag svär på gud att det blir så om jag åker xD

I morgon ska jag upp tidigt för att vi ska någonstans först och sen ska vi till Liseberg! wii, dom öppnar kl 11:00 och stänger kl 23:00 alltså har dom öppet 12 timmar!

Jag är nervös men endå så längtar jag jätte mycket!! Men jag får bara hoppas att det inte händer någonting som på regnbågen! Jag åkte den när jag va liten, asså inte just då den krascha utan några år innan... men nu är den borta i alla fall så det är bra!

Jag vet inte om jag hinner skriva i morgon... men jag ska försöka, men då får det nog bli efter Liseberg!
För att på morgonen hinner jag nog inte för att vi ska upp så tidigt!

Nu kommer några bilder från skolavslutningen... jag vet det va ett tag sen, men här är dom!

Lovisa, Sofia, Johan, Evelina, Viktor och Jonathan!

Alla igen och Kent!

Och där kom jag in.... OMG.. euw xD

Hahaah Viktor! <3 Saknar er alla så mycket (dom som är på bilden plus BooBoo <3)



TANGO!

Jag tog av mina skor.. dom plågade mig!!

Snurr snurr xD

JAG VILL TILLBAKA TILL SKOLAN!!

Team BooBoo are scute (står för sexigt enligt Justin Bieber) haha svårt att förklara xD

Vår fina svenska-lärare Evelina!!

Lilla jag ;)

Hatar att vänta xD

Vår roliga hemkunskapslärare (han har slutat)

Och vår fina Matte lärare Sofia <3

Men nu ska jag dra, det kommer ett annat inlägg med andra bilder ;)
Men ha det underbart och hörs imorgon!! <3

Puss
//Sofia <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar