Translate

lördag 7 december 2013

Julhandla


Hej!

Hur mår folket där ute runt världen?
Själv så mår man super i både hälsa och humör :D

Idag har jag varit och handlat lite julklappar med mor min.
What can I say?... DET VA FULLT MED FOLK!
Man kunde knappt gå en meter utan att man gick in i någon.. Men aa, det är ju snart jul så det är klart det fullt.
Jag har fortfarande många julklappar kvar, det är sjukt. Men jag hinner nog. Jag träffade min kompis Sandy idag, härligt att se dig igen gumman, och grattis igen till förlovningen <3
Idag har jag även varit hemma hos mammas kompis som fyllde år. Stort grattis <3 Jag träffade hennes barnbarn som är en så söt liten ängel! Gud, jag dog när jag såg honom. Eller aa det är inget nytt att jag dör när jag ser ett barn xD
Jag älskar barn, de är bara så fina och oskyldiga, kanske ska skaffa 5 om ett par år <3
Stor familj planerad här borta, be ready mom and dad ;)
(nej inte nu, jag är FÖR ung för att ha barn just nu xD)

Så vad tyckte ni om ''Sven''? Jag tyckte den var härlig, eller alltså här iallafall, den kanske inte var lika härlig på andra ställen... Jag är väldigt glad att snön har kommit, vi får hoppas på att den stannar till jul!
Jag har redan varit ute och lekt i snön med mina klasskompisar (ja vi är beter oss fortfarande som små barn)
Jag blev buren och kastad i snön... Tack Jonathan och Samuel, mina byxor var inte lite blöta efter -.-

Vad händer imorgon? Jo, jag ska träffa min fina kusin som ska åka till Australien på tisdag... alltså efter att Justin har åkt tillbaka till USA.. (han är i Australien just nu och min kusin åker på tisdag och han sin sista konsert imorgon) Men aa, någon annan dag :)
Jag är glad att jag får träffa henne iallafall, vi har inte setts på ett väldigt långt tag så jag saknar henne sjukt mycket <3

Jag är så glad nu, alla prov och inlämningar är över! Det är så skönt, inget mer pluggande, inget mer stressande, INGET! Om inte en lärare har bestämt sig för att ge oss hundra prov och inlämningar till... Jag skulle inte bli överraskad om det hände faktiskt xD

Om någon har twitter, följ mig!
Jag följer tillbaka de jag kan :D Min mobil vill inte följa vissa jag vet inte varför... den lever typ sitt egna liv.
(twitter: @sofiabieberal)
Mobba inte namnet, haha

Men nu lämnar jag er med några bilder och musik <3

Ta hand om dig <3

Sofia



Jag fick biljetter till hans film! Sergel Stockholm 19:e 17:50, ses där ;)



uehfwuheÖWOSÄIHouja <3



Jag gillar den här låten <3



ROLLER COASTER!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar