Translate

onsdag 4 december 2013

Förlåt

Hej

Hur är läget då?
själv mår man ganska bra.

Förlåt för dålig uppdatering men jag har varit väldigt sjuk och väldigt nere den senaste tiden
Det är så att min farfar har varit död i 3 år i måndags och han betydde väldigt mycket för mig så aa, jag har varit väldigt nere pga det.
Min kompis ligger även på sjukhus så jag hoppas hon blir bättre <3
Ida hoppas du blir bättre snart <3

Jag ville skriva lite om inlägg på olika ställen ex. Facebook, Instagram, Twitter osv.

Om man har ett konto på något av detta, tycker inte ni att man får lägga upp vadsomhelst.
T.ex. folk håller på att säga till mig ''Sluta lägg upp det'' ''Sluta gör det där'' och blablabla...
Grejen är att det är min facebook, det är min Instagram, det är min twitter, den som bestämmer om vad som ska läggas upp på det kontot är endå jag. Lägger jag upp något du inte gillar läs inte, titta inte osv. Så svårt är det bara inte. Om du blir trött på det jag lägger upp, sluta följ mig eller sluta vara vän med mig via facebook. Jag har har ett par vänner på facebook och jag följer många på instagram, gillar jag inte det folk lägger upp så ignorerar jag det. För att varför ska man slösa sin tid på att säga vad folk ska eller inte ska göra.
Om det finns några som har mig på facebook och vet om sig själva att de brukar göra sånt här och undrar varför jag inte tar det personligt med de.
Jo för att jag orkar inte skriva till varenda person och säga att jag får lägga upp vad jag vill. Jag ska inte ens behöva göra det eftersom det är rätt så tydligt att man får lägga upp vad man vill.
Jag hoppas jag inte får några meddelanden om att jag är omogen att jag skriver det på min blogg istället för att prata med de personerna.

Så nu lämnar vi det.
Jag vill säga att jag kommer att börja från noll nu. Jag ska kämpa emot min depression och försöka leva ett lyckligare liv. Jag menar inte att mitt liv suger helt men det är väldigt mycket jag måste ändra på mig själv. Det är inte bara för min skull utan även för de runt omkring mig.
Ni som kommer att vara där vid min sida och hjälpa mig till topp, tack <3
Ni andra, dörren är stor nog för dig att gå igenom.

Jag lägger nog upp ett annat inlägg snar igen.

Tack för din tid

Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar