Translate

onsdag 27 november 2013

Trött

Hejsan du som läser det här :D

Idag har det varit en lång och jobbig dag. Jag är fortfarande yr och skolan pressar på. En god nyhet är att jag fick reda på mitt betyg för SamhällsBiologi (Jag hitta på ett namn för samhällskunskap och biologi tillsammans) redovisning och jag fick ett C+ OH YEAH!

Imorgon blir det matte prov och sen är jag med halva NO lektionen för att då ska jag och resten av franska gruppen till moderna museet :D Jag ska förbi Grand Hotel så jag kommer att ta en hel del bilder.

Över till en annan sak. Musik. Har ni hört Jason derulos nya låtar? DAAAMN
Jag har fått With the lights on och Talk dirty i stoppad i min hjärna!

NO HABLA INGLESSSSS
I JUST WANNA FREAK YOU WITH THE LIGHTS ON
Jag håller på att hitta på en dans till de här låtarna, lite svårt med skolan men aa.

Längtar ni till julen? För det gör jag, jag älskar julen. Men blir det ingen snö till jul då åker jag till island och firar jul där xD Jag vill ha en vit jul. I'M DREAMING OF A WHITE CHRISTMAS!
Ne men seriöst, det är ju jättre tråkigt att fira jul när det regnar.

Är det något speciellt ni vill att jag pratar om så kan ni såklart kommentera och så får vi se vad som händer efter det.

Nu måste jag gå och lägga mig annars kommer jag att dö framför datorn

Ta hand om er 

Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar