Translate

onsdag 27 november 2013

OhMyBieberOpinion #1 del 2

Heeeej igen :D

Nu fortsätter det som avslutades...
Så... The key... uuuugh! Den är så himla fantastisk, den luktar så gott så att jag dör. Flaskan är sjukt fin, och den här nyckel grejen får en att känna sig speciell xD

Okej, så de senaste veckorna har Justin släppt en massa låtar. Varje låt kommer ut på måndagar på morgonen. Nu är det bara två låtar kvar :/ Jag kommer ihåg den känslan jag fick när jag fick reda på att heartbreaker skulle komma ut. Herregud, efter så många månader av en smärtfull väntan. Efter så många månader av att läsa ''Heartbreaker #soon''. He was a real pain in the ass! Så fick vi låten, när vi satt där och tänkte efter 10 veckor av bara Music Mondays så kommer believe movie.
Nu är det två veckor kvar av det här. Sen typ 2 veckor efter det så kommer filmen ut, i USA. Jag vet inte när den kommer ut här i Sverige.

Vad tycker ni om låtarna? Har ni någon favorit? Hur känner ni inför slutet?
På måndag så kommer ju en ny låt ut. Sen kommer All That Matters ut också. Då måste vi få den nya låten #1 på ITunes och sen måste vi slå rekordet på Youtube... Det här fixar vi, vi är beliebers!

Jag höll på att glömma. Såg ni videon när Jaxon fyllde år och de tryckte ner hans ansikte i tårtan. Jag tyckte så synd om honom när han stod och grät. Justin var så söt som försökte trösta honom. Sen helt plötsligt ville Jaxon trycka ner ansiktet igen, Jazzy tryckte också ansiktet i tårtan. Söta små änglar <3

Justin kommer att bli en så bra pappa
Okej nu får det endå vara nog för idag. Det var den första OhMyBieberOpinion, jag hoppas ni gillade det. Och vi ses snart

Ta hand om er <3

Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar