Translate

onsdag 27 november 2013

OhMyBieberOpinion #1

Hej!

Nu blir det första inlägget för OhMyBieberOpinion! WOOP WOOP <3

Ja så öppna ögonen beliebers :D

Ja som ni beliebers kanske vet så har Justin släppt en teaser för All That Matters, vad tycker jag om den?
KJAHOAJHNSFOIAHL.FKBHOAUBLAFBDZUJgb Hej...
Det här var jag när jag såg den: http://9gag.com/gag/azbeowK?ref=mobile

Den är helt... AAAGH. Herregud, det går liksom inte att beskriva hur bra den var. Hela videon kommer då ut på måndag och då, då MÅSTE vi slå rekord. Kom igen, vi har liksom inte slagit rekord på länge. När lolly videon kom ut så kändes det som att det var bara jag som kollade på den en miljon gånger -.- Så vi måste verkligen köra hårt nu, för Justin! <3

Okej så här är den om du inte har sett den (Varning: du kan bli gravid)

All that matters - Justin Bieber Teaser

SÅ, the key... asså... OH.MY.GOD! Den är helt UUUUUUF! Slutet när han ger den där blicken, eller när han ler så stort när han är med tjejerna, oh gud hjälp mig. I need jesus for real xD
Om ni inte har sett den, se den här The key short film

I nästa inlägg ska jag skriva mer om Justin :D

Så vi ses snart <3

Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar