Translate

fredag 15 november 2013

TILLBAKA!

Hej alla läsare som säkert tänker ''A nu efter hundra år skriver hon igen''
Yeah sorry for that people <3

Ja, nu är jag tillbaka, nu får ni vara sura på mig.

Ja, nu sitter man på franska lektionen och lyssnar på Justins nya sexiga helt JKSAGBDUOAHOU fantastiska låtar :D så om det finns några beliebers där ute HEEJ JAG ÄLSKAR DIG <3
Jag älskar Måndagar asså AGH (It's a belieber thing)

Jag ville säga att jag kommer att skriva väldigt mycket om Justin på bloggen för att det är typ det ända jag har att prata om. Men i vissa inlägg kommer att jag att bara skriva normalt
Det första inlägget med Justin kommer att heta OhMyBieberOpinion #1
Det som kommer att komma med i det är en ny nyhet eller skvaller eller lögn whatever. Och då kommer jag att skriva om mina tankar och åsikter. Ni får tycka vad ni vill men jag kommer att komma med MIN åsikt.
(Kom ihåg att alla har olika åsikter om saker och ting)
För alla Beliebers information så är jag INTE en ''Jelenanator'' (stavning)
Bra då vet ni det.

WHAT UP PEOPLE!? ''the sky'' hahaha, suger...
Ja, nu kanske ni undrar hur jag är nu, hur jag ser ut och hur gammal jag är.
Jo , för er som har glömt vad jag heter eller är nya: Jag är 15 år och jag heter Sofia. Jag är chilenare med jag är född i Sverige. Jag älskar, alltså ÄLSKAR Justin Bieber, jag har varit där sedan han började lägga upp videos på Youtube, alltså since Kidrauhl <3 Ja jag älskar honom endå över allt dåligt han har gjort, det är för att han har räddat mitt liv och då kan inte jag lämna min hjälte bara sådär.
Jag går nu i sista året i skolan sen blir det gymnasium :D Så maybe we will meet if you live in stockholm, you never know ;)
Jag är singel, jag har varit singel i mer än 1 år nu och jag är inte desperat över att hitta en. (onödig information men aa xD)

Japp, och jag kommer att fortsätta att lägga upp bilder och musik. That's my shit you knnow.

Ha det bra nu, ta hand om er.

Remember... Only god can judge you <3

Sofia Bieber <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar