Translate

tisdag 19 november 2013

Skol trött!

Tjena!

Nu sitter man på franskan igen och typ gör nästan ingenting. Jag kollar bara lite i boken då och då men aa.
Under helgen har det varit en hel del plugg men även att spendera lite tid med min pappa.

Jag har nyligen sätt att jag har varit med i två olika tidningar. Aftonbladet och Vallentuna Nya. Jag var med i både på nätet och själva tidningen :D Det är första gången jag är med i tidningen!

Jag glömde att berätta för er i Fredags (tror jag) att min klasskompis försökte dricka upp en hel blå läsk men det gick inte så bra utan han spydde framför oss och jag fick med allt på film. Hans spya var blå xD Ja det är en vanlig dag med min klass, jag älskar min klass.

Jag kan ju berätta lite om den.
Klass 9B, min skola.

Vi är den galnaste klassen på skolan, och jag säger inte det bara för att säga det utan det är sant. Vi är de som alltid hörs mest. Alla i hela skolan vet om när vi har rast, vi är de mest sociala i skolan, vi gör de galnaste sakerna. Alla är kompisar med alla så ingen ligger utanför i gruppen. Vi är 4 tjejer och 11 killar. Japp liten klass men endå den som hörs mest xD
Vi gör allt tillsammans. Vi står upp för varandra, är en person sårad dödar vi den personen som är skyldig. Jag och BooBoo är liksom en av killarna, vi sitter 13 personer vid ett bord för 4, 6 eller 8. Vi struntar fullständigt i om det blir trångt alla ska sitta vid samma bord. Vi sitter på varandra och äter, vi skriker på varandra fast det ska vara tyst lunch på onsdagar. Vi struntar alltså i alla som är runt oss. Vi kan sitta och prata om vad som helst fast vi sitter och äter. Det är obeskrivligt hur mycket jag älskar de.

Jag tror det får vara nog för idag.
Ses imorgon <3

Sofia <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar