Translate

fredag 17 februari 2012

Hade nyss NO-prov!!

Hej allihopa, det var ett tag sen!! Hur mår ni? Själv så mår jag bra väldigt hungrig bara!! Nyss så hade jag NO-prov, det gick SUPER BRA!! Jag svara på hela provet, det tog typ en timme men det va bara för att jag tänkte nogga kollade igenom och det va frågor som man skulle svara med typ långa svar XD

Just nu sitter jag med BooBoo (Lovisa) och typ chattar med kompisar.

Nu är det bara att plugga inför SO-provet på måndag, det kommer att gå SKIT!! men aa.

Det var väll allt för nu, kanske skriver senare.

Ha det bra!

//Sofia <3

Juste jag glömde att bäretta!! Vi hade inbrott i skolan inatt och nu är poliserna här. De eller den personen/personerna snodde alla niornas datorer. Hämskt asså!! Jag hoppas de tar fast de/den där idioten/idioterna!! Vilken tur att jag tog hem min dator efter skolan, jag var sååå nära på att lämna min dator här i skolan. Men nu ska jag gå verkligen.

 Hej då <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar