Translate

onsdag 1 februari 2012

Några saker om mig själv!

Mitt namn är Lovisa Rolander Nilsson.
Jag fyllde 14 år den 8:de januari.
Jag har ett marsvin som heter Simba.
Jag absolut ääääääälskar Jersey Shore. Det gör Sofia också ;)
Hos mamma bor jag i vallentuna och hos pappa bor jag bredvid stan. 
Jag går på en ridskola i vallentuna som heter Veda.
Jag har varit i Thailand, Malaysya, Finland, Sverige, England och USA.
Jag gillar att shoppa, resa och att vara med kompisar.




Apropå ingenting, idag när jag var på väg hem från skolan så såg jag en massa poliser och brandmän. Och jag såg att det var ganska allvarligt eftersom det var väldigt många poliser och några av dem stog och vaktade runt hela huset där olyckan hade skett. Jag fick ta en liten omväg bara för att komma hem. Senare på kvällen hör jag mamma säga när att en person har dött i en brand i vallentuna. Personen hade en hund som brandmännen hann rädda och den fick tas hand om av en veterinär. Så tragiskt att en person måste dö på grund av en brand som bara var en olyckshändelse tycker jag.


Men nu vill jag inte tänka mer på det.


Love ya!


//Lovisa






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar