Translate

tisdag 28 februari 2012

Övernattning!

Jag ska sova över hos Nellie! Det ska bli asroligt. Hon skulle och träna med hennes mamma nu så jag gick hem och passade på att packa lite! 
Jag har lovat min granne att jag ska gå ut med hennes hund några gånger den här veckan och Nellie är hundvakt så det blir bra! Vi gick ut med hundarna samtidigt. Vi hade våra One Pieces på oss. Vi såg ut som vandrande godisar, haha! Hon har en lila och jag har en rosa One Piece.


Hennes träning slutar kvart i åtta och då ska jag gå till henne! Jag tänkte att vi kan skynda oss ner till ica så att vi kan köpa lite snacks!! 


Jag sa igår att jag skulle fråga Nellie en sak och jag skulle nämna det idag på bloggen. Hon har gått på veda (min ridskola) förut men hon har slutat. Vi mailade Molnby gård och frågade om vi kan låna två av deras hästar som vi kan vara medryttare på. Eller skötarhäst eller vad man nu ska kalla det. Tänkte att det skulle vara en bra ide! Hon blev jätteglad när jag frågade om hon ville så det blir asbra!


Jag ska börja packa nu! Bloggar nog lite till ikväll, bara kanske! Jag kanske bloggar via min iPhone eller nått.
//Lovisa!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar