Translate

onsdag 15 februari 2012

Ledig typ hela dan!

Hello! Nu har jag varit hos tandläkaren inne i stan. vi träffade inte min kusin dem skulle typ göra någonting annat. Så vi åt lunch på Burger King. Vi gick in på Åhlens också. Tandläkaren låg ungefär vid Odenplan så vi tog en promenad till Stockholms Östra. Även fast det typ är iskallt. Och nu är jag hemma. Jag ser inte fram emot att få tandställning. :/ Jag är rädd för att det ska göra ont. Dessutom måste man ta typ hundra bedövningssprutor. Men det är inte förens om två månader så jag har god tid att förbereda mig!


Jag kom och tänka på sommaren idag. Jag längtar till sommaren! Jag orkar inte gå runt med stor jacka längre. Jag vill ju gå runt med shorts och ett linne. Men sommaren kommer. hoppas jag


Sen ska jag ju rida. Jag bloggar lite sen när jag kommer hem!
Love ya


//Lovisa  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar