Translate

tisdag 7 februari 2012

Sitter kvar i skolan en stund XD

Hej alla bloggläsare just nu sitter jag med Johan och Lollo i skolan en stund efter skolan, Lollo ska dra om typ non minut.
Idag har vi haft idrott, matte, svenska, studiestugan, språk och fysik. Det är en ganska kul dag bara att svenskan är tråkig -.-

Nu ska jag sitta en stund i skolan med Johan och blogga och va inne på datorn, sen ska jag hem och göra NO - läxan, repetitions bladet för ett NO - prov och läsa i en bok till svensk. Och imorgon ska jag göra spanska läxan!!

DET ÄR MÅNGA LÄXOR!!

Som alla vet (tror jag XD) är det snart Alla Hjärtans Dag (den 14:e Februari nästa vecka på tisdag) och jag har köpt en present till min pojkvän, jag hoppas han gillar den <3 för att jag tyckte den var gullig iallafall.


Oj jag har inte berättat om min pojkvän!!

Jag kan inte berätta om honom just nu, jag måste fråga först!! men jag kan säga att vi har varit tillsammans i 1 år och 4 månader nu <3

Men jag ska nog dra nu. Vi ses

Ha det bra

//Sofia <3

Filip (Felipe) en hund från Chile <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar