Translate

onsdag 1 februari 2012

Lite om dagen

Hej allihopa just nu är jag med Lovisa i skolan, vi har haft Bild och Spanska, snart ska vi ha Teknik och sen har vi matte prov O.o
Efter provet är det lunch och senare är det typ svenska och SO.Vi sitter vid fiket och typ bloggar och pluggar lite extra till Matte provet :D Jag har med mig lite godis för att typ äta innan provet så att jag är aktiv och konsentrerar mig på provet, hehe XD
Idag så kommer kanske min kusin, hon är jätte rolig att vara med jag älskar att ha henne som besök eller att vara hennes gäst. Hon är dans lärare, hon brukade lära mig dans steg när jag var mycket mindre. Det var hon som gjorde att jag gillade att dansa!! <3
Jag hoppas hon kommer för att då blir jag SUPER glad <3

Det va typ allt för just nu kanske skriver lite senare hehhehehehe

Ha det bra <3

// Sofia <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar