Translate

måndag 20 februari 2012

SO-prov = :/

Hej allihopa! Jag har inte bloggat så mycket i helgen, sorry. Jag har varit hos pappa. Vi ska åka till frankrike i sommar! Vi ska åka till en stad tror jag det är som heter nice. Det uttalas typ som niss. Det är ett hus där nere som vi allihopa ska bo i! Det finns ett tivoli där vi ska bo som är öppet hela natten och som har gratis inträde!!!!! OMG, kuuuul! 

Vi hade som sagt ett SO-prov idag. Det gick väl bra. Jag chansade bara på några frågor. Iadg hade jag hemkunskap och vi bakade glace au pour (något franskt). Det bestog typ bara av socker och glass kändes det som, haha. Men det blav ju gott!    

Jag hade tänkt att kolla på jersey shore säsong fem på datorn idag. Ska nog ta en dusch också och lyssna på the voice på datorn medans. Senare ska jag väl kolla lite på TV.

//Lovisa 
    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar