Translate

tisdag 21 februari 2012

Tisdag!!

Hej kära bloggläsare!! Jag har inte uppdaterat så mycket idag. Jag har haft lite fullt upp i skolan idag. 
Imorgon ska vi ha friluftsdag. Det ska faktiskt bli ganska kul tycker jag! Åka skridskor vid östermalm. Jag kommer nog inte uppdatera så mycket imorgon heller för jag ska ju vara på östermalms IP hela dagen sen ska jag hem och förbereda mig inför ridningen. Och då kommer jag hem ungefär klockan sju. :/


Jag sitter och kollar på Top Model Sverige just nu. Förra gången åkte ju någon tjej ut. Jag kommer inte ihåg vad hon hette, Sophie någonting. Hon var ju i alla fall en riktig diva. Hon verkade tro att hon typ ägde hela världen. Och att hon avslutar tävlingen med att skriva "Vi ses på Stureplan". Pfff, helt sjukt.


//Lovisa    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar