Translate

tisdag 3 april 2012

Alltså sorry som sjutton!!

Hej alla!

Jag vill be om förlåtelse för att jag inte skrev under helgen och igår, jag måste säga att ni kommer få räkna med att vi inte kommer att skriva så mycket under helgen. För att vi blir underhållna och då glömmer vi bort!!

så idag får ni tre stycken ''Dagens fråga'' och tre stycken ''Dagens Låt''!

Idag blir det sista dagen för BooBoo i skolan för att imorgon är hon inte här under hela dagen :( och på torsdag har vi ledigt och fredag sen är det påsklov!! Men BooBoo, jag och Johan ska ha filmkväll på torsdag och BooBoo och jag ska vara under dagen!! Vi ska träna, fixa oss och hon ska följa med mig till spanska SEN ska vi träffa Johan.

Men hur mår ni? Själv mår jag bra, lite hungrig det är snart lunch!!

Idag ska jag göra ett prov efter skolan...
Sen ska jag göra matte läxa som är till imorgon.

Men nu kommer ''Dagens Fråga'' (gånger 3)

1. Någon bra film som man skulle kunna ladda ner och sen se XD?
2. skulle ni få resa någonstans i Sverige, vart?
3. Vilket godis vill ni helst ha i ert påskägg? <3

och nu ''Dagens Låt'' (gånger 3)

1. 


2. 


3.



Ni får ha det bra och ta hand om er!! <3

//Sofia <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar