Translate

tisdag 3 april 2012

Svenskalektion

Hello bloggläsare!!!

Just nu har jag svenska. Jag vill bara att skoldagen ska ta slut för jag vill åka till min moster. :O

På torsdag så ska jag och Sofia sova över hos henne. Vi ska gå hem till Johan och så ska vi kolla på asmånga filmer som han har laddat ner. Det ska bli asroligt. På dagen så ska jag baka cupcakes till på fredag för då så ska vi till min mormor och morfar och fira påsk. Jag ska göra vita och gula. Det passar väl till påsken. Jag gjorde cupcakes till julen men då så gjorde jag rosa och gröna. Dem blev så söta och goda.
Men då ska vi i alla fall gå till centrum och köpa jättemycket dricka, godis och snacks som vi ska äta!! :D
Innan vi går hem till Johan (en kille i våran klass) så ska jag och Sofia träna och köra Zumba fitness sen ska vi duscha och sen så ska vi måla naglarna och sånt. Sofia går ju till spanskan varje torsdag så jag ska nog följa med henne dit.

//Lovisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar