Translate

tisdag 17 april 2012

Tog en liten bloggpaus

Hello!!

Jag har inte bloggat på typ en och en halv vecka eller nåt. Det har ju varit påsklov och jag gjorde inte så mycket då. Det fanns helt enkelt ingenting att blogga om. :/ Det är ju inte precis som sommarlovet när man gör asmycket. Men nu är jag i alla fall tillbaka!!!!!!!!
Skolan har ju börjat nu men jag är sjuk så jag har varit hemma sen i måndags. Jag blev lite matförgiftad i helgen.  I söndags så var det över men i måndags så började jag må illa igen. Idag så mår jag bättre och jag tror att jag drar till skolan imorgon. :)
Under bloggpausen så har jag varit i täby med min kompis också. Jag kunde ju ha skrivit om det men ag orkade inte. Jag kan lägga upp det jag köpte lite senare. :D

//Lovisa <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar