Translate

onsdag 18 april 2012

Oj då!

Hej allihopa! Jag vet, jag har inte bloggat på ungefär en vecka, men nu är jag här. Jag vet inte om ni vet om det här men en fotboll spelare dog... Han hade en match och under matchen så svimmade han typ och dog av en hjärtinfarkt tror jag :( Så Rest In Peace! <3 Nu går vi vidare!

I söndags åkte jag med mamma och syrran för att kolla en film på bio, vi såg Battleship! En väldigt bra film, jag rekommenderar att se den!
I måndags så var det skola, min kompis Johan trodde att vi fortfarande hade lov så han kom inte i måndags.
Igår så va det en vanlig dag, bara att BooBoo inte kom varken i måndags eller igår, men nu är hon här.
Idag har vi en normal dag framför oss, vi får se vad som händer senare idag!

Jag fick reda på att jag ska ha friends möte imorgon! Med Jesper och andra friendsare från andra klasser i skolan

Em och vi ska på bio med klassen imorgon, vi ska se någon film som heter typ ''Jag älskar dig'' om några tvillingar och en av de dör typ osv...

På fredag börjar jag 08:10 istället för 08:30, lite ändrad schema på fredag, men nästa vecka blir det normalt igen!

Under helgen har jag inget bestämt än.

Men nu ska jag gå!! Lägger tyvärr inte ut någon ''Dagens Låt'' för att det är samma sak hela tiden, men imorgon jag lovar!!

''Dagens Fråga'' kan jag göra! här är den: Vilken dag i skolan gillar ni mest?

Men ni får ha det bra!

Hej då och vi ses!

//Sofia <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar