Translate

tisdag 10 april 2012

Paulina!!

Hej allihopa!!

Hur mår ni? själv mår jag super!! Just nu är jag hemma hos min kompis Paulina, jag ska sova över hos henne idag, så det blir mysigt med film och snacks!!! ja, em imorgon blir det en vanlig dag jag vet inte vad jag ska göra, vara med Paulina lite och sen aa typ vet inte, det får bli som det blir bara!!

Idag har jag vaknat vid typ halv ett heheh somnade sent igår!!  och sen har jag varit med Paulina resten av dagen!!

Just nu håller Paulina på att säga: Sofiiiii Sofiiii, det kallar hon mig och hon garvar arslet av sig, jag säger bara hej, hon är säkert över trött, och hon rullar ihop som en boll och allting, så dum liten flicka... min lilla mongo!!

em ja nu ska jag lägga dagens låt!
                                                                        Lite party här!!
och Dagens fråga: Vilken Apple produkt är bäst tycker ni?

// Sofia <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar