Translate

onsdag 4 april 2012

Sista Dagen!

Hej alla!!

Hur mår ni? Själv mår jag super och är JÄTTE glad! Idag är det en fin och lite varm dag, perfekt för sista dagen i skolan!

Idag ska jag vara i skolan (klart -.-) och sen ska hem fixa lite grejer till imorgon, BooBoo ska sova över, WOHO!!

Imorgon så ska det bli en hel fantastisk dag, BooBoo ska hem till mig på morgonen och vi ska träna Zumba Fitness, sen ska hon följa med mig till spanskan, senare blir det så att vi möter Johan vid centrum köper pizza, chips, popcorn osv... och sen ska vi ha film kväll hos honom och jag bor några meter ifrån Johan och darför ska BooBoo sova över (Lovisa). Då ska jag och Lovisa dygna!! Woppi heh!

På fredag ska min gudmor komma, kanske med min BÄSTA kompis Camila (hennes dotter) och världens sötaste hund ELLIOT!! Omg jag älskar honom så mycket <3

Jag vet inte vad jag ska göra under Påsklovet, jag kommer säkert chilla och vara med kompisar osv! <3

Em, ja nu blir det ''Dagens Fråga''

Vad ska ni göra under Påsklovet, skriv vad som helst?

Och ''Dagens Låt''


Ni får ha det underbart nu!!

Hej då!!

//Sofia <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar