Translate

onsdag 4 april 2012

Tuesday pm :)

Hejhej!

Just nu är jag hemma. Jag har precis ätit mellanmål. Jag gjorde även rent mina converse. Dem var lite smutsiga på sidorna. Jag längtar så mycket tills imorgon. Det kommer att bli jätteroligt och jag är supertaggad!!! Det ska bli jätteruuuligt att sova över hos Sofia!! XD Jag har ju inte varit hos tandläkaren för att tandläkaren som jag skulle ha var sjuk tror jag. Dem skulle ringa idag och bestämma en ny tid.
Jag funderar på att baka cupcakes idag istället för imorgon. Jag ska ju till Sofia på morgonen och då ska vi träna. Det är inte direkt så att dem blir gamla och smakar äckligt för förra gången som jag bakade dem så höll dem i flera dagar så det blir bra!
Idag blev jag och Sofia jätteförbannade för att vi gjorde en sak på spanskan. Vi körde en tävling då och dem som vann skulle få ett pris och vi förlorade. Vi fick inte reda på vad dem skulle få och sen efter lunchen så ser vi hur dem som vann går runt med påskägg och åt godis. Ärligt talat, bara dem...?!!!!! I vanliga fall på aåna här avslutningar så brukar alla i hela klassen få till exempel godis men nej då...

Det var allt för nu!

//Lovisa <3  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar