Translate

tisdag 3 april 2012

Hur fet e du


(x) du äter varje dag
(x) du äter frukost
( ) du äter godis ibland
(x) du tar inga slags bantningspiller
(x) du har storlek 34 eller större i kläder
(x) du får veck på magen när du sitter ner
(x) du äter mer än 1300 kalorier om dagen
(x) du småäter
( ) dina kläder sitter åt (inte för att dom e snygga utan för du e fet)
(x) du tycker om glass
(x) du tycker om choklad
(x) du tycker om friterat
(x) du tycker om att äta
( ) du tycker chips
(x) du äter mer än bara sallad





FÅR DU MER ÄN FEM SÅ E DU FET!!
FÅR DU MER ÄN TIO SÅ E DU SUPER FET!!!
FÅR DU FEMTON SÅ ÄR DU SUPERSIZE OTROLIGT FET BANTA EKEL!!!

Jag blev ju då super fet. Jag anser ju inte mig som superfet. Raka motsatsen faktiskt. Jag är ju ganska smal men jag känner att jag har blivit lite mer glupskare är vad jag var förut. Så det är ju bra.

Jag äter ju varje dag för det MÅSTE man ju göra.

Jag äter frukost för det måste ju man göra varje dag också.

Jag tar absolut inga bantningspiller. För det första så behöver jag inte banta för att jag växer ju och för det andra, om jag skulle banta så skulle jag inte ta bantningspiller.

Jag har storlek 34 i kläder men inte i jeans.

Såklart jag får veck på magen. Det får ju alla. även om man har anorexi.

Jag tror att jag får i mig mer än 1 300 kalorier per dag.

Ibland så småäter jag. Det är bara om jag är hungrig.

Alla tycker väl om glass.

Jag gillar ju choklad men det är inte direkt så att jag typ går och äter det varje dag. Jag äter bara godis på lördagar.

Jag åt friterat när jag var i Thailand. Det var väldigt gott!

När jag är hungrig så gillar jag att äta.

Jag förstår inte riktigt den där frågan men jag äter ju grönsaker till maten men jag äter ju inte bara grönsakerna såklart.

//Lovisa






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar