Translate

söndag 8 april 2012

Never let you go!

Hej alla kära gulliga läsare!

Idag har det varit en lång dag, jag följde med min kompis till Arninge för att hon skulle hämta sin IPad, efter det gick vi och köpte en cykel, sen åkte vi hem till henne och åt tacos, sen kommer hennes mamma hem och säger: Kom igen nu tjejer nu åker vi...
vi var så förvånade vi visste inte att vi skulle ut, vi åkte in till stan, med hennes mamma och en annan man. Vi åt på en kina resturang, det tog ungefär en timme från min kompis in till stan med bil, sen satt vi i resturangen i typ 2 timmar eller 3 sen åkte vi hem, då var det ganska sent klockan va typ 21:30 så pappa ringde och sa att jag skulle gå hem, så jag åkte hem till min kompis och hämtade min IPad och sen åkte jag hem. Innan vi åkte hem så fick vi reda på att min kompis mamma bodde framför Gröna lund, alltså andra sidan vattnet framför Gröna lund. Så coolt!!
Och ja nu är jag hemma!! kollar på en fotbolls match med pappa, och spelar lite på min IPad hih
jag blev bjuden av min kompis mamma att åka hem till henne och sova över under helgen, med min kompis... det låter kul!!

Juste, em jag har funderat på att göra dagens fråga varannan dag, för att jag har lite svårt för att göra frågor ibland, så istället blir det varannan dag men dagens låt blir fortfarande varje dag!

Så nu kommer bara dagens låt!! <3

här är den...
Gud vad jag älskar honom!!!

Men ni får ha det toppen nu  så ses vi imorgon!! ha det bra skumbannan

//Sofia <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar