Translate

tisdag 24 april 2012

JUSTIN BIEBER!!

Hej allhopa! hur mår ni? själv mår jag bra... jag tog en liten blogg paus... men vi fortsätter...
Jag kollade på Facebook nyss och då såg jag att det stod i aftonbladet att Justin Bieber kommer till Sverige!! Jag blev så glad!! Så jag kollade runt om man kunde köpa biljetter, men jag hittar inget.... :(
Om någon hittar något kan ni snälla skriva till mig!! Jag är väldigt tacksam om ni gör det! <3 Det sägs att han kommer nästa år i februari/mars, han kommer hit för att Sverige är en av turné länderna! asså, i turnén han ska ha!

Idag så var det så att det var en vanlig dag, skola, ha kul med BooBoo osv.
Imorgon blir det skola igen och då har vi bild, spanska, teknik, matte och typ SO och svenska.

under helgen blir det att träffa kompisar ta det lungt och ha kul bara..

Jag vet inte om ni bryr er, men idag gjorde jag slut med min pojkvän... det var för att det fanns ingen gnista längre, så ja gjorde slut. Så det blir singel liv en stund!! Aja känns skönt iallafall! ;)

Jag fyller år snart, om ungefär tre veckor tror jag, 14 maj en måndag! Jag har namnsdag dagen efter!
Jag ska ha en liten tjej kväll med några tjej kompisar, kommer bli kul och mysigt!

Nu blir det ''Dagens Fråga'': Vilken artist vill ni se live?

Och ''Dagens Låt''

Jag kör inte ''Dagens Fråga'' och ''Dagens Låt'' för de dagarna jag har missat för att jag lyssnar och gör nästan samma sak varje dag -.-

Men ni får ha det underbart och var er själva, ni är underbara som ni är!!

//Sofia <3

2 kommentarer:

  1. Perfekt ju kan inte vänta tills han kommer hit

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kan inte häller göra det! jag älskar honom sjukt mycket!! <3

      Radera