Translate

söndag 8 april 2012

Mysigt!! I'm Gonna live My life

Hej kära läsare! Jag har inte bloggat på några dagar för att jag har gjort en massa saker... Förlåt!!!

 I torsdags så gick Lovisa hem till mig och vi hade en liten tjej dag, vi tränade Zumba, efter vi hade tränat gick jag och duscha, då kollade jag min fot och då såg jag att jag hade värsta blå märket under foten för att vi dansade barfota XD rekomenderar att inte göra det -.- efter det så fixa vi oss lite och gick till centrum med Johan och köpte lie godis, snacks och åt pizza, efter det gick Lovisa och jag hem till mig och Johan gick hem till sig, när Lovisa och jag kom hem så fixade vi våra naglar, Men vi tvungna att göra den här lilla påsk trädet, aa em den blev fin <3 Sen fixade vi klart våra naglar och sen gick vi hem till Johan och vi hade filmkväll, vi såg paranormal activity, norbit och väldigt lite av one last call, vi va tvungna att gå, kl va tjugo i tolv då, så vi va hemma kl kvart i tolv, dame va sent haha....

Sen fortsatte Lovisa och jag kvällen med tjej kväll, vi kollade på tv läste mode tidningar och sen satt vi och prata en stund och sen va vi så trötta att vi somna, vi somna ungefär vid fyra tiden....

Nästa dag alltså fredag, så vaknade vi och vi märkte att mina föräldrar hade åkt någonstans, hmm Aja, vi satt kvar i mitt sköna varma rum och pratade om gårdagens filmer!! Vi pratade mest om paranormal acticity.

Ja sen gick Lovisa hem och jag fick besök!!

 Lördag, ja jag, mamma, pappa, min kompis Paulina och hennes pappa åkte till Arninge och kollade runt. Vi åkte först till Elgiganten och där köpte mina föreldrar en IPad 3 till mig, men de sa att det hete inte IPad 3 att den hete IPad eller "Nya IPad" konstigt Aja, och mamma köpte en MacBook PRO till henne och mig.

 Och sen kollade vi in på stadium och pappa köpte ett par byxor åt mig. Jag lägger up bilder på dagens shopping och mina fina naglar från tjejkvällen sen och Lovisas och mitt fina påsk träd!!

 Ja "Dagens fråga" gånger 3 igen

 1. Vad skulle ni vilja göra en hel dag med eran bästa kompis?
 2. På långfredagen, brukar ni Skipa äta kött då? För att det gör vi...
 3. Vilken butik brukar ni mest titta in på?

 Och "Dagens låt" gånger 3 haha

1.

2.
Jag kom på att min kompis hade den här låten på en av hennes video <3

3.



 Det var väll allting jag kan berätta om de senaste dagarna och idag... Mina kära vänner <3 Ha det bra och ta hand om en väl så ses vi igen imorgon <3

 //Sofia <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar