Translate

onsdag 25 april 2012

Men lägg av!

Hej allihopa! hur mår ni? idag har jag varit hungrig fast jag har ätit typ hundra kilo mat XD

Det är onsdag, och jag har en vanlig dag, igår tog jag spruta mot livmoderhals cancer (hehe stavning)
det är den andra dosen, jag har en kvar och den tar jag i september eller oktober! den första gjorde lite ont men den andra kändes typ inte, vi får se hur den tredje blir..

I morgon är det Torsdag, då är det den längsta dagen under veckan och sen har jag spanska, jippi!

Jag har ledigt Måndag och Tisdag, härligt!

Jag ska köra ''Dagens Låt'' och ''Dagens Fråga'' nu:

En spansk låt <3

Nu ''Dagens Fråga'':

Är ni känsliga för sprutor?


Ni får ha det super och lev livet!!

//Sofia <3

P.s jag lägger upp snart några bilder på söndagens Shopping med pappa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar