Translate

torsdag 26 april 2012

Men Jonte och BooBoo!

Hej! Hur är läget?

Just nu har jag elevens val med bästa Zarah.. hon har också en blogg, här är den: www.bloggazarah.blogspot.com

Jag sitter och arbetar med en film, jag sitter med BooBoo och med min roliga och konstiga kompis Jonathan!
Vi sitter här och lyssnar på musik och arbetar men vi har kul på samma gång!

idag efter skolan har jag spanska, och sen ska jag hem och typ göra en matte uppgift och sen typ aa göra vadsomhelst..

imorgon är det fredag och då blir det slöjd på morgonen sen blir det håltimme och sen matte sen lunch och sen blir det engelska och senare är det slut!!


nu blir det ''Dagens Låt'':

Love Dubstep!! <3
Och ''Dagens Fråga'': Vad händer under helgen?

Ni får ha det super också ses vi imorgon!! <3

//Sofia <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar