Translate

fredag 23 mars 2012

22.45

Hej på er!

Jag ska snart gå och lägga mig. Jag har precis målat naglarna. Jag gör mig lite fin till imorgon. ;)
Ikväll kollade jag på Jersey Shore. Jag var nyss inne på Hollisters hemsida och kollade lite på kläder. Jag blir helt såld!!!! ALLTING är ju så snyggt. Min dröm är att ha Hollister som garderob. Men den drömmen kommer ju aldrig gå i uppfyllelse, hehe. Men jag kan ju se till att köpa kläder där. I täby inne på Hollister så finns det en jättesnygg kille. När jag och Sofia såg honom så sprang vi iväg för att vi blev helt chockade att en så snygg kille bara kan dyka upp bara så där..?!!!! :O Vi gjorde inte det tillsammans utan båda gjorde det samtidigt utan att vi visste om det, haha!
Jag längtar efter sommaren 2012. Du är efterlängtad just nu i can tell.

//Lovisa <3

1 kommentar:

  1. Hej

    Jag vill inte på något sätt spamma din blogg med länkar eller göra reklam för mig själv.
    Jag skickar dock en länk på en video som jag har gjort kring en fråga som jag brinner för, och
    vill påverka att förändra. Kolla gärna in den, om du också vill förändra kan du skicka vidare videon.

    Jag gör detta för att jag vill uppmärksamma och få så många som möjligt att se mitt budskap,
    om det kan göra nån skillnad!

    http://lolloann.blogg.se/2012/march/caveman-vs-2012-2.html#comment.

    Jag hoppas du får en riktigt trevlig helg,

    och tackar för/om jag får publicera detta i ditt kommentarsfält.

    Mvh

    Louise

    lolloann.blog.se

    SvaraRadera