Translate

tisdag 6 mars 2012

Ni kanske vill veta lite mer om mig!! /Lovisa

Ditt fullständiga namn? Lovisa Alexandra Lynn Rolander Nilsson
Hur lång är du? Ungefär 1,55 m
Ögonfärg? Brun
Spelar du något instrument? Nej
Dina första tankar när du vaknar? Skoladag: Men OMG, kan jag inte bara få sova vidare  Ledig: Vad skönt det är att det är helg så jag får sova vidare
Vart befinner du dig just nu? Hos mormor och morfar :D
Biter du dig på naglarna? Nej
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Just nu har jag blåa trosor
Har du några husdjur? Ett marsvin som heter Simba, fick han när jag var 10 år
Är du singel? Japp
Vem är snyggast? Det du..!
Vem vet mest om mig? Jag
Vad vill du ha just nu? SOMMAR XD
Rädd för? Typ småkryp
Din första riktiga kärlek? Han är någonstans där ute
McDonalds eller Burgerking? McDonalds
Sjunger du? Nej
Vad har du för skostorlek? Typ 38
Vill du gifta dig? Jag har inte riktigt bestämt mig
Kommer du överens med dina föräldrar? Japp
Din hårfärg? Brun
Vad ska du göra imorgon? Först ska jag till skolan sen ska jag till ridningen sen efter det ska jag typ ta det lugnt
Skor du hade på dig idag? Mina svarta UGGs
Vad sover du i? Typ ett linne och trosor :)
Snygg färg? Rosa och ljusblå
Favoritårstid? Sommar :D
Favoritmat och dryck? Kött och potatis och jag gillar skaldjur också
Hur svarar du i telefonen hemma? Om jag inte vet vem det är så säger jag "Hej, det är Lovisa!" och om jag vet vem det är som ringer så svarar jag på mitt egna lilla sätt :)
Vad är du sugen på nu? Godis
Hur svarar du i mobilen? "Hallå!"
Sov du ensam inatt? Japp
Vad gjorde du kl 08 imorse? Gick till tåget för jag skulle till tandläkaren
Vad var det senaste någon sa till dig? Ska du ta ett kvällsmål eller?!!
Druckit idag? Vatten och mjölk 
Vad är det för väder hos dig nu? -3 grader och mörkt
Godaste glassmaken? Jordgubb!
Drömmer du mardrömmar? Nej
Favoritklädsel? Jeans/tights och en tunique och sommarlooker
Favoritgodis? Lakrits, surisar, choklad och sega godisar
Hur många kuddar sover du med? En faktiskt
Längtar du mest efter just nu? Venne, sommaren :)
Vem har vart din räddning idag? Toaletten, skoja haha
Vad luktar det nu om du sniffar lite? Typ ingenting
Vill du ha barn? När jag är vuxen så kommer jag att svara ja
Är det någonting som är stressigt? Att jag har prov imorgon
Längtar du efter din nästa födelsedag? Ja!!
Är du blyg? Ibland
Vad gör du just nu? Svarar på de här frågorna och kollar på Desperate Housewives
Tycker du att du har fin dialekt? Jag pratar stockholmska och ja det är väl fint, inte direkt något jag tänket på men...
Tycker du om snö? Sådär
Vad gör du om 10 minuter? Kollar på Blir färdig med dem här frågorna tror jag
Hur mår du? Jag mår väldigt bra XD
Vad är din önskan just nu? Vet inte
Har du något speciellt cetat? Vad är ett cetat
Vad lever du på? En planet som heter Jorden
Vad gör du om 5 år? Jag går sista året i gymnasiet, wiieee
Någon/något som du alltid kommer komma ihåg? Mitt namn 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar