Translate

onsdag 7 mars 2012

HELLUU

Hej allihopa <3, Just nu har jag teknik och fattar ingenting, men när jag frågar: vad ska jag gör nu svarar han: Du är inte klar! ASSÅ JAG FRÅGAR OM HJÄLP HALLÅ FÖR ATT KUNNA GÖRA KLAR. asså kan vi inte få en bättre lärare..... Och nu säger han: men kolla på planeringen ni har fått, INGEN HAR FÅTT PAPPER!!! han bah: oj då, det var tydligen andra klassen som fick -.- asså GUUUUUD

 Men hur mår ni, själv mår jag super, lite hungrig bara. Jag har inte skrivit på länge för att jag har varit upptagen med läxor och prov osv :(, Dem bombaderar oss med läxförhör, läxor och prov...  Men nu ska jag nog skriva lite mer :)

Men nu ska jag arbeta klart, men skriver mer när jag kommer hem, om jag hinner måste plugga för NO-förhör och Matte-förhör.

Vi hörs <3

// Sofia <3

P.S Snart kommer vi att lägga in massa bilder på när Lovisa och jag var i Täby <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar