Translate

fredag 23 mars 2012

Håltimme!!

Hej allihopa! Hur mår mina gulliga läsare? <3  Själv mår jag super, är bara lite hungrig!

Nyss hade jag slöjd, trä slöjd... blä gillar inte det XD Nu har jag håltimme och jag sitter med BooBoo
Snart ska jag gå och äta hemma för att jag är sjukt hungrig!!

Senare på dagen så sk jag ha två lektioner och sen ska jag gå hem och kanske åka hem till mina föräldrars kompisar för att två personer fyller år, tror jag XD Men eftersom det typ är så, så säger jag Grattis till er två <3

Em.... imorgon är det lördag, Härligt!! då ska jag ta det lugnt :D
Söndag, hmm jag vet inte vad jag ska göra då men jag kommer på något!

Ja allihopa nu kommer ''Dagens Låt'' <3 Här är den:

Han är så himla bra!
Och nu blir det ''Dagens Fråga'' Här är den:

Vad är det roligaste som man kan göra under än helg eller det lugnaste man kan göra?


Men nu ska jag gå hem och äta lite!!

Vi hörs och ses!!

//Sofia <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar