Translate

torsdag 29 mars 2012

50 blandade frågor!


SENASTE
1. Kompisen du träffade: Sofia!
2. Personen du pratade I telefon med: Mamma tror jag
3. Du fick SMS av: Sofia
4. Du kramade: Sofia, hehe

IDAG
5. Kläder: Ett par jeans och en svart tröja med vita ränder och röda converse :D
6. Bättre än igår: Att det var bättre igår

IMORGON
7. Är det: Fredag!!!!
8. Planer: Gå till skolan och sen dra hem till pappa
9. Något tråkigt som händer imorgon: Inget som jag vet om just nu :/

FAVORIT
10. Nummer: 8
11. Färg: Rosa
12. Årstid: SOMMAR!!!!!!!
13. Saknar du någon?: Venne
14. Humör för tillfället?: Jag är ganska irriterad nu för tillfället. Vet inte varför

FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde I morse?: Klä på mig
16. Vad åt du sist?: Våfflor!!!
17. Vad irriterar du dig på?: Folk som ljuger
18. Tror du på distansförållanden?: Det beror på
19. Vem tänker du på just nu?: Jag tänker inte på någon utan jag tänker bara på hur jag ska svara på dem här frågorna
20. Tror du att personen tänker på dig med?:
21. Vart reste du sist?: Thailand
22. Vad gjorde du igår kväll?: Kollade på tunnelbanan
23. Liknar du din mamma eller pappa?: jag är 50, 50
24. Ler du ofta?: japp
25. Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?: Herregud, jag vet inte, har inte kommit så långt än
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: Jag har sätt en fallande stjärna och då önskar jag mig någonting bara för att, liksom
27. I vems säng sov du i igår natt?: min
28. Vilken färg har din tröja?: Just nu är den lila

SORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: Nej, mina tar aldrig slut om jag gråter
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: Japp, när jag var bebis
31. Gråter du när du skadar dig?: Oftast inte faktiskt

GLÄDJE
32. Är du en glad person?: Ja, det är jag!
33. Vad gör dig glad?: Mycket
34. Önskar du att du var lyckligare?: Jag är lycklig just nu så det behövs inte
35. Är lycka överskattat?: ??!
36. Kan musik göra dig glad?: Ja, viss musik

KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: Japp
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: Jappx
39. Har du en flick/pojkvän?: Nej
40. Är du nöjd med det?: Ja, jag är inte helt psyko som vissa blir när dem inte har någon
41. Är du kär?: Nej, inte just nu

HAT
42. Vem hatar du verkligen?: Det vill jag inte nämna här i bloggen men det finns en person som jag hatar ibland
43. Har du någonsin gjort en hat-lista?: Ja, för typ tre år sen
44. Är du en mobbare?: Absolut inte. Jag hatar mobbning
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: Aa
46. Har du blivit sviken någon gång?: Det har nog alla blivit

SKOLAN
47. Gillar du skolan?: Ja men ibland hatar jag det, bland annat på mornar
48. Favoritämne?: Spanska, engelska och hemkunskap typ
49. Värsta ämne: NO!!!!!!
50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola?: Jag har aldrig bytt skola :)                                  

//Lovisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar