Translate

söndag 11 mars 2012

Blev lite shopping! :)

Hej på er!
Nu har jag kommit hem från Täby. Alla från melodifestivalen var där. Jag såg Ulrik munther och Molly Sanden. Jag fick inget kort på Molly men jag fick ett kort på Ulrik! Dead by April skulle komma lite senare också men jag orkade inte stanna och vänta på att dem skulle komma. Dessutom är jag inte så intresserand av dem så..
Det blev lite shopping när jag var i Täby. Jag lägger upp bilder på "dagens shopping" senare!! XD

Tjejerna var som galna när Ulrik kom. Dem skrek asmycket. När han var på väg upp mot scenen så sprang alla efter honom som paparazzis, haha! Helt galet. Han lär nog hamna på många bloggar nu tror jag. :D
Här är lite bilder från när han uppträde! :)

Här sjöng han Soldiers

Så här såg det ut när han sjöng. Jag fick ju typ bara med mig en tredjedel av alla folk som var där och kollade. Jag kunde ju inte ta kort på hela köpcentret liksom. :) Så det var typ det där gånger tre.

//Lovisa




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar