Translate

onsdag 21 mars 2012

Det här fick jag av mormor och morfar!!!

Jag fick jättemånga och fina saker från Thailand som mormor och morfar har köpt till mig. Eller jag tror att det var mormor som köpte det mesta. Ååhhh, jag älskar vad jag har fått!!!! :O

Med dem här väskorna kommer jag inte använda i vanliga fall men jag tänkte att om man ska resa nån stans så kan man ha typ en kamera och en vattenflaska i den. Väskorna har två apor, hihi!!! XD

Små väskor! Det är ju bra. :)

Alltid bra med lite necessärer! ;)

Herre gud vad jag gillar den här. Mönstret påminner lite om märket burberry. Jag gillar verkligen den här. Den är liksom lite classy. Det var som en enorm plånbok. Det var typ en blandning mellan en väska och en plånbok. :) Det såg ut som en plånbok inuti.

Kolla in den här väskan. Såna här väskor var tydligen poppis i Thailand. Många av tjejer brukar bära såna här. Det här är ju en blomma men det fanns andra saker också som till exempel nallebjörn eller en angry
bird m.m. Jag brukar inte använda såna här men jag gillar den faktisk. Den var lite annorlunda. Det är kul att vara lite annorlunda ibland. Väldigt rolig och kreativ väska! :D

Jag älskar gucci. Visst är dem snygga?!!!!!!!!!! Jag gillar att jag fick lite olika väskor så jag har lite att välja mellan!!

Dem här ser enorma ut, hahah!!! Men meningen är att man ska knyta åt dem. Det ser typ ut som tanttrosor. Det är en pyjamas så ni vet. Jag ska ha dem inatt. Dem verkar vara så sköna! :))))

//Lovisa 

  






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar