Translate

onsdag 28 mars 2012

Turn it up up up!

Hellu!!! Läääääget allihopa? haha skojar, hur mår ni? Själv mår jag SUPER!!

Idag har det varit en kort dag, konstigt?! haha, just nu sitter jag med BooBoo, vi sitter här typ själva för att vi har inte svenska idag så man fick gå hem men BooBoo och jag sitter kvar och arbetar med svenska uppgiften, tills vi slutar på riktigt! Jag vet, många trycker att vi är dumma och göra så men vi gör bara det för att vi vill gärna bli klara så snart som möjligt!

Em, idag blev det Tacos till Lunch, men tacos bröden va FÖR små!! så om man tog för mycket grönsaker eller aa något så EXPLODERADE, den haha!

Men nu blir det''Dagens Fråga'':  Om ni fick välja vilket ämne ni skulle vilja ha varje dag, vilket skulle det vara?

P.s Så att ni vet så kan vem som helst kommentera ni behöver inte ha blogg eller någonting!

Och nu kommer ''Dagens Låt'':

Fått den här låten i hjärnan!!

Men nu ska jag fortsätta, arbeta med svenska saken.

Hej då och vi ses<3
// Sofia <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar