Translate

torsdag 22 mars 2012

Elevens val med BooBoo

Hej allihopa igen :D Just nu har jag Elevens val! Jag håller på med en film med min kompis Rebecka, jag håller på att sätta text på engelska <3 Och BooBoo arbetar med Svenska uppgift <3 Vi sitter och lyssnar på lite radio också <3

Efter det här är det matte och sen har jag spanska inte i skolan utan hemspråk eller var det nu heter XD
Imorgon är ett fredag HÄRLIGT! Men efter skolan kommer jag att dö för att jag kommer att göra en sak jag inte vill men aa. Jag vill bara stanna hemma och sova!!

Så fint väder det är idag!! Just därför gick vi ut med våra datorer och arbeta ute, vi stekar som våran mentor Viktor! :)

Ja, jag hade tänkt mig börja att ställa frågor till er från och med idag, samt att lägga upp ''Dagens Låt'' :) <3

Så här kommer ''Dagens Fråga''

Vilken låt tycker ni är mest som en ''Sommar Låt''?

Men nu ska jag fortsätta arbeta så ni får ha det så skönt och ta hand om er!! <3

Hej då och Vi ses <3


// Sofia <3

Min lilla älskling saknar honom<3 Han bor i Chile <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar