Translate

onsdag 28 mars 2012

Onsdag!

Hej på er!

Jag har inte pluggat idag för att jag har varit upptagen nästa hela dagen!! :O Jag och Sofia var kvar i skolan aslänge. Jag skulle ha utvecklingssamtal. Det gick väldigt bra! Jag är godkänd i alla ämnen! :D

På början av dagen så hade vi bild. Vi började med något nytt idag. Man fick en burk som det låg papperslappar i och man skulle ta en och se vad det stog på dem. Det stog olika känslor som man skulle rita och jag fick rädsla. Det var inte så lätt för man fick nämligen bara använda färgen och uttrycka känslan. Man fick alltså inte rita till exempel ett ansikte utan man fick bara kladda på en färg på pappret. Jag gjorde grå bakgrund och så skvätte jag dit alla möjliga färger. När man är rädd så är det ju så många olika blandade känslor. Orolig, ledsen, fundersam. Alla färger som jag hade på bilden hade ju som en liten historia bakom sig. Jag är nöjd med min målning än så länge. :)

Jag funderar på att göra en MakeUp In Style lite senare. Jag har ju så himla mycket smink som bara ligger där och väntar på att bli använt.
Jag vill ju bli Makeup artist eller frisör när jag börjar jobba. Så det är väl lika bra att börja öva nu, hehe skoja.


En liten teenagerpost! Dem är ju alltid så roliga! XD

//Lovisa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar