Translate

lördag 10 mars 2012

Ska ner till centrum!!

Hello! Jag har typ städat järnet nu i mitt rum. Jag ska dra ner till centrum och köpa lite saker och sen ska jag hem och damsuga och våttorka golvet. STÄDNING kan man säga.
Jag lyssnade på musik också. Jag fullkomligt älskar att lyssna på musik samtidigt som jag städar.
Jag städade lite i min garderob också. Jag passade på att rensa ut en massa kläder som jag inte vill ha eller om dem är för små. Så jag gick till  miljöstationen och lämnade två stora kassar med mina gamla kläder. Bra va?!! XD


Min garderob:


Före
Den där rutiga jackan som är där uppe är min gamla ridjacka så ni vet.

Efter
Ser ni någon skillnad? Det gör i alla fall jag kan man säga! :O
Jag har städat där i bakgrunden också, hehe. :B

//Lovisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar